Servis, podpora a údržba
Tým servisu, podpory a údržby společnosti MOON zajišťuje bezpečný provoz nabíjecích stanic.
To je náš závazek – poháněni energií - Driven by energy
Udržení hodnoty
Údržba prováděná týmem odborníků MOON zkracuje prostoje a prodlužuje životnost nabíjecí infrastruktury.
Prevence
Sledujeme detaily: Pravidelná údržba a kontroly pomáhají předcházet některým chybám.
Dlouhodobé zkušenoti
Naši zkušení zaměstnanci jsou intenzivně školeni a velmi dobře znají naše produkty a systémy.
Smlouva o údržbě
Smlouva o údržbě MOON se používá k posouzení stavu nabíjecích stanic. Inspekce se provádí podle doporučení výrobce a příslušných předpisů a je individuálně přizpůsobena příslušné nabíjecí infrastruktuře.
- je doplněna podrobným protokolem o zkoušce
- zahrnuje opakované kontroly v souladu s planými předpisy
Proces reklamací
V případě reklamací vyžaduje MOON písemnou zprávu pro další úepěšné vyřízení reklamace podporu výrobce. MOON také nabízí prodloužení záruky o tři roky pro mnoho nabíjecích stanic AC i DC technologie .
- Písemná zpráva s modelem, sériovým číslem, kontaktními údaji, umístěním zařízení
- Pokud je to možné, doplňte popis chyby fotografiemi a videi
- Po obdržení zahájí společnost MOON záruční proces.
Kontrola FV instalací
Rádi provedeme kontrolu fotovoltaických systémů. Pravidelná kontrola může rychle odhalit vadné součásti. Mnoho výrobců FV zařízení záruku 15 a více let.
- Pravidelná kontrola instalace zajistí dlouhofobou životnost vaší FV instalci
- Kontrola po uvedení do provozu pro ověření správné funkčnosti
- Opakující se kontrola po několika letech může odhalit vady nebo opotřebení některých součástí
Další možnosti servisu
Vzdálená podpora
Integrace nabíjecích stanic MOON do backendu B-MoRe nabízí víc než jen každodenní zpracování dohled. V případě poruchy může MOON Support také vzdáleně přistupovat k nainstalovaným produktům. V mnoha případech se jedná o nejrychlejší a nejefektivnější způsob, jak odstranit nahlášenou závadu – nebo provést přesnou diagnostiku, aby bylo možné cíleně zahájit případná opatření na místě.
Oprava na místě
Nahlášenou poruchu, kterou nelze vyřešit na dálku, odstraní servisní technik na místě. V závislosti na produktu a lokalitě to může být buď servisní technik ze společnosti MOON, jeho partherů nebo přímo od výrobce. Odstraňování problémů na místě je plánováno s odpovídající prioritou, aby byly prostoje co nejnižší.
Dostupnost náhradních dílů
Produktové portfolio MOON se skládá z různých produktů a komponentů, které jsou individuálně konfigurovány podle požadavků našich zákazníků. Náhradní díly potřebné pro opravu proto nemusí být vždy plně skladem. V závislosti na požadavcích jsou pak objednány co nejrychleji.
Nabíjecích bodů
Množství nabité energie
Servisované nabíjecí stanice
Nahlášení poruchy – je to tak snadné
Pro rychlé zpracování je nejlepší podat zprávu o závadě písemně – přímo zde online – na naši podporu. Náš tým servisu a podpory vás poté bude kontaktovat a postará se o vše ostatní.
Jak by mohl vypadat váš projekt nabíjení?
Vyžádejte si konzultaci hned teď Ozveme se vám co nejdříve.
Řešení nabíjení na míru Společně najdeme ten správný koncept.
Montáž a instalace O vše se postaráme, dokud není nabíjecí řešení v provozu.